Форма входа

Друзья сайта

Православные праздники




bigmir)net  хиты 1 хосты 1


Коллекция.ру
Рейтинг

    Наш опрос

    Обращаете ли Вы внимание, к какому патриархату относится храм?
    Всего ответов: 102



    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Четверг, 18.10.2018, 12:30
    Приветствую Вас Гость | RSS
    Молитвенник
    Главная | Регистрация | Вход
    Каталог статей


    Главная » Статьи » Перед смертью и заупокойные молитвы

    Канон о савмовольне живот свой скончавших
    (для келейного чтения)

    Печатается по изданию Свято-Успенского Псково-Печерского монастыря, 1993

    В 1925 году на Сергиевском Подворье в Париже - Рю де Крим, 93 - покончил с собой выстрелом один солдат. Он, несомненно, был нездоров умом...
    У нас его отпевали...
    Но, смущенный смертью его на нашей земле, я обратился через одно лицо к преподобному о. Нектарию Оптинскому с вопросом: что нам делать? Он ответил, чтобы я нашел еще двух человек, которые бы согласились в течение 40 дней читать за него заупокойный канон, а затем предать его в волю Божию.
    Разумеется, канон читать нужно было дома, а не за богослужением в храме. Так мы трое тогда и сделали…
    После ко мне обращались и другие по этому вопросу; а недавно просили даже отпевать самоубийцу женщину. Я отказывался, - согласно канонам - правило Тимофея Александрийского - и по внутреннему противлению души моей; но помня наставление о.Нектария, а также и указание митрополита Новгородского и Петроградского Григория, что можно молиться о самоубийцах в домашней молитве, но и тогда - с предварительною молитвою о помиловании нас молящихся, да не прогневаем Господа, - я обратился в каноник - "можно и во всякую субботу в Oктоихе найти заупокойные каноны"; но написанный там канон совершенно непригоден был для молитвы о самоубийцах, ибо там говорилось о скончавшихся "благочестно", "в вере", "в упокоении" и прочее, - все это не подходило к вольным, "не в сумасшествии", самоубийцам. Поэтому нужно было целиком почти переделать все тропари.
    Может, кому-либо пригодится...
    А меня да помилует Господь за дерзновение такое...
    Многогрешный митрополит Вениамин (Федченков)

    КАНОН, ГЛАС 2-й
    (читается келейно и с благословения духовника)

    ПЕСНЬ 1

    ИРМОС: Во глубине постла иногда фараонитское всевоинство преоруженная сила; воплощшееся же Слово всезлобный грех потребило есть: препрославленный Господь, славно бо прославися.
    Упокой, Господа, душу усотпаго раба Твоего.
    Всемилостивый Господи, помилуй мя по милости Твоей, лети Тебе начинающа и молитися о убившемся дерзко, да не в суд ми сие будет, ни в осуждение, Судие Праведнейший.
    Упокой, Господа, душу усопшаго раба Твоего.
    Да не будет молитва моя во грех, яко кроткий Давид глаголет: ниже во отягощение души самовольней смерти предавшемуся; но мученик мольбами оставление прегрешений наших даруй нам.
    Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
    Богатую милость присно всем источая, Всеблагий Христе Боже, и ныне рабу Твоему (имя), нами Тебе молящемуся, помилование даруй и с преставльшимися во благочестии причти, аще и нечестиво скончался в неразумии.
    И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
    Утвердивши колеблемый ум мой, Мати Божия, укрепи мя Божественными повеленьми Рождшагося из Твоего освященного чрева и упразднившего, Владычице, адово мрачное царство, со дерзновением неосужденно молитися об усопшем (имя).

    ПЕСНЬ 3

    ИРМОС: На камени мя веры утвердив, разширил еси уста моя на враги моя: возвесели бо ся дух мой, внегда пети: несть свят, якоже Бог наш, и несть праведен паче Тебе, Господи.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Твоея красоты сиянием озаритися усопшему благоволи, в вере с почившими, богатый в милости; Ты бо еси Бог наш Единый безгрешный и многомилостивый.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    На месте прохлаждения в вечнем покоище сподоби прияти и раба Твоего, малодушие жизнь свою пресекшаго: Ты бо еси Един Сильный и немощи наша на Ся восприявый, Господи Боже наш.
    Слава Отцу и Сыну в Святому Духу.
    В чертозе небеснем водворитися, Владыко, приими раба Твоего (имя рек), да не услышит он праведнаго Твоего гласа: "не вем тя", аще и воистину повинен есть сему.
    И ныне я присно я во веки веков. Аминь.
    Умерщвленных нас воздвигла еси, Богородице, жизни нетленней Жизнодавца рождши; и раба Твоего (имя) возведи из ада пренсподнейшаго, Сына Твоего о милости умоляющи.

    ПЕСНЬ 4

    ИРМОС: Пою Тя, слухом бо. Господа услышах и ужасохся: до мене бо идеши, мене ища заблуждшаго. Тем многое Твое снизхождение, еже на мя, прославляю, Миогомилоетнве.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Во уповании на Тя, Боже, изнемогшего, и насилием вражиим одоленнаго, раба Твоего пощади, Спасе презирая, яко Благ, прегрешения его вольйая и невольная.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Милосердия имый неизследимую бездну, Господи, бездну греховную раба Твоего покрый, Человеколюбие, - омыв Кровию Своею грех неведения и маловерия его.
    Слава Отцу я Сыну в Свитому Духу.
    Живыми господствуя и мертвыми владычествуя, помилуй и раба Твоего (имя), власть бо имаши всякую на небеси и на земли, Христе Боже, Отцу соседый и Духом вся очищаяй.
    И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
    Исцелила еси, Богородительнице, Евино поползновение окаянное; Зиждителя бо родила еси, исправити могущаго тварь погибающую: Того моли и сего раба (имя) неключимаго, заповедь Божию преступившего, спасти по единой милости.

    ПЕСНЬ 5

    ИРМОС: Света подателю и веков Творче, Господи, во свете Твоих повелений настави нас: разве бо Тебе иного Бога не знаем.
    Упокой, Господи, душу усояшаго раба Твоего.
    Умертвишася и во дно адово поползнувшагося возведи, Боже, преступление того заглаждая; на Кресте бо грехи наша пришел еси омыти честною Кровию Своею, Христе, Искупителю всяческих.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Спасти нас пришедый, Христе Боже, приими ныне и наша недостойная моления о рабе Твоем (имя), да муки вечныя избавиши, помилован будет с нами, Спасителю Преблагий.
    Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
    Молим Тя, Слове Божий, аще и дерзновенно сие, прогнева бо Тя раб Твой (имя), обаче благодатию Твоею умоляем, не возгнушайся молитв наших и помилуй нас, вкупе вси бо повинны есмы пред Тобою, Всесвятый Владыко.
    И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
    Под кровом Твоим, Мати Божия, спасаются вси надеющийся на Тя: Твоим заступлением защити и нас, и сподоби со дерзновением неосужденно молити Сына Твоего о живот свой скончавших безнадежно (имя).

    ПЕСНЬ 6

    ИРМОС: В бездне греховней валяяся, неизследную милосердия Твоего призываю бездну: от тли, Боже, мя возведи.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Из земли создавши человека, Боже, и в землю ныне возвратишася, пощади, Господи, в неразумии сокрушившаго скудельный сосуд свой: можеши бо, Владыко Творче, и паки возставити его от истления.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Неизреченный и непостижимый, Господи, щедротами несказаннаго Человеколюбия Твоего помилуй живот свой скончавшаго, презирая согрешения его, яже в ведении и неведении содеянная.
    Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
    Озаритися милостию Твоею сподоби, Владыко, вольне оставльшаго (имя) житие свое и к свету Твоему возведи, из тьмы несветимыя изымая, милосердия ради.
    И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
    Избавительнице, усердно призывающим Тя, Пречистая Владычице, Сына Твоего умоли скончавшагося (имя) ущедрити: живота и смерти Владыку родила еси.

    ПЕСНЬ 7

    ИРМОС: Богопротивное веление беззаконнующаго мучителя высок пламень вознесло есть; Христос же простре благочестивым отроком росу духовную: Сый благословен и препрославлен.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Во ад с душею, яко Бог, сошедый, и в рай разбойника с Собою введый, помяни и ныне раба Твоего (имя), преступлением многим Тя прогневавша, ныне же Тебе нами молящася бедне.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Един безгрешный, в мертвых волею вменился еси, да умерщвленных силою человекоубийцы воскресивши с Собою, от державы того исхити и раба Твоего, Всесильне.
    Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
    Радость присносущную даровати нам Воскресением Своим изволивый, от мрачнаго горькаго царства изми раба Твоего (имя), да от муки вечныя свободившися, узрит себе одесную Тебе, Судие Многомилостивый.
    И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
    Сияние славы Отчей, плотию от Тебе явившегося умоли, Пресвятая, из адовы мглы свободити непотребнаго раба Твоего (имя), той бо яко Матерь, Тебе нами просит.

    ПЕСНЬ 8

    ИРМОС: Пещь иногда огненная в Вавилоне действа разделяше, Божиим велением халдеи опаляющая, верныя же орошающая, поющия: Благословите, вся дела Господня, Господа.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Смертное царство Своею смертию разоривый, Божественною же силою вход в вечный живот отверзый, не затвори благоутробия Твоего и рабу Твоему, аще и прегрешившему, обаче из ада ныне горце взывающа.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Красоты Твоея насладитися сподоби, студ греха безобразнаго очищая умершаго смертию поносной: Един бо еси, Владыко, греха свободен, крестною смертию за нас умертвился еси.
    Слава Отцу и Сыну в Святому Духу.
    Исправити хотя падших в персть смертную, Сам смерти причастен явился еси, Безсмертный, от смертных удолий силою Твоею возведи раба Твоего (имя), лютою смертию поползнувшагося.
    И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
    Велия воистину есть Рождества Твоего тайна, Богомати: Бога воплотившагося родила еси; Его же моли, яко Сына Твоего, спасти бедне скончавшагося (имя): имаши бо дерзновение к Рождшемуся от Тебя Благоутробному Спасу мира.

    ПЕСНЬ 9

    ИРМОС: Яже прежде солнца Светильника Бога возсиявшаго, плотски к нам пришедшаго, из боку девичу неизреченно воплотившая, Благословенная, Всечистая, Тя, Богородице, величаем.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Имеяй власть живых и мертвых, пощади, Спасе, раба Твоего (имя), смертию горькою скончавшагося: Тебе бо от Отца Твоего дадеся живити и миловати, ихже хощеши, Сыне Божий.
    Упокой, Господи, душу усопшаго раба Твоего.
    Преславное множество святых Твоих, Христе, непрестанно молит Тя за грешныя рабы Твоя, да помилуеши ихже волиши милосердием Твоим и геенны вечныя избавиши.
    Слава Отцу и Сыну н Святому Духу.
    Благости воистину пучина неизследимая, благодатию Твоею помилуй прогневавшаго Тя раба Твоего (имя), и нас молящихся.
    И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
    Достойно Тя, Богородице, ублажающе, к Тебе, яко Матери нашей, притекаем надежно; сами себе и брата нашего (имя), малодушие скончавшагося, Тебе Заступнице и с Тобою Христу Богу предаем смиренно.
    Категория: Перед смертью и заупокойные молитвы | Добавил: molitva (10.11.2007) | Автор: Artur
    Просмотров: 1865 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/1 |
    Всего комментариев: 1
    1  
    The prostate is an essential a part of a male's the reproductive system. It secretes fluids that assisted in the transportation and activation of sperm. The prostate gland can be found just in front of the rectum, below the bladder and surrounding the urethra. When there is prostate problem, it will always be really really irritating and inconvenient for that patient as his urinary product is directly affected.

    The common prostate health problems are prostate infection, enlarged prostate and cancer of the prostate.



    Prostate infection, also referred to as prostatitis, is the most common prostate-related symptom in men younger than 55 years old. Infections from the prostate related are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

    Acute bacterial prostatitis will be the least common coming from all types of prostate infection. It is brought on by bacteria found in the large intestines or urinary tract. Patients may feel fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by making use of antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

    Chronic bacterial prostatitis is really a condition of the particular defect in the gland along with the persistence presence of bacteria inside the urinary tract. It can be a result of trauma on the urinary tract or by infections originating from other areas in the body. A patient may experience testicular pain, small of the back pains and urination problems. Although it is uncommon, it could be treated by removal with the prostate defect as well as the use antibiotics and NSAIDs to take care of the redness.

    Non-bacterial prostatitis is the reason for approximately 90% of prostatitis cases; however, researchers have not even to create the sources of these conditions. Some researchers believe chronic non-bacterial prostatitis occur as a result of unknown infectious agents while other think that intensive exercise and high lifting might cause these infections.

    Maintaining a Healthy Prostate

    To prevent prostate diseases, a proper meals are important. These are some from the actions you can take to maintain your prostate healthy.

    1. Drink sufficient water. Proper hydration is essential for our health and wellbeing and it will also maintain your urinary track clean.

    2. Some studies declare that several ejaculations each week will prevent cancer of prostate.

    3. Eat beef in moderation. It has been shown that consuming more than four meals of beef weekly will raise the probability of prostate diseases and cancer.

    4. Maintain an appropriate diet with cereals, vegetable and fruits to make certain sufficient intake of nutrients required for prostate health.

    The most crucial measure to adopt to be sure a healthy prostate is to opt for regular prostate health screening. If you are forty yrs . old and above, you must opt for prostate examination at least once annually.

    Имя *:
    Email *:
    Код *:

    Copyright MyCorp © 2018